Podávání stížností
Vnitřní pravidla pro podávání stížností
- podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytovaných služeb se řídí
„Vnitřními pravidly pro podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytování služeb v Městském středisku sociálních služeb OÁZA“
- na podání připomínky nebo stížnosti má právo každý uživatel služby ,jeho rodinní příslušníci, přátelé, zaměstnanec, jiná osoba určená uživatelem sociální služby služby
- pravidla dostává klient při nástupu do zařízení, je s nimi podrobně seznámen
- pravidla jsou volně přístupná na nástěnné tabuli v zařízení, v šanonu standardů kvality v knihovně DS a na internetových stránkách MSSS
Získejte více informací o Domově pro seniory
Zaujaly vás služby našeho Domova pro seniory? Bez obav nás kontaktujte. Ochotně vám vysvětlíme vše potřebné a podáme o Domově pro seniory požadované informace. Zavolejete na 775 70 477 nebo 491 470 476, příp. napište e-mail na pobytova.socialni@msss.cz nebo využijte ke komunikaci s námi o Domově pro seniory tento kontaktní formulář.