Podávání stížností

Vnitřní pravidla pro podávání stížností

  • podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytovaných služeb se řídí Vnitřními pravidly pro podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytování služeb v Městském středisku sociálních služeb OÁZA.
  • na podání připomínky nebo stížnosti má právo každý uživatel služby, jeho rodinní příslušníci, přátelé, zaměstnanec, jiná osoba určená uživatelem sociální služby
  • tato pravidla dostává klient při podpisu smlouvy o poskytování služeb a je s nimi podrobně seznámen
 

Získejte více informací o Pečovatelské službě

Zaujala vás naše Pečovatelská služba? Bez obav nás kontaktujte. Ochotně vám vysvětlíme vše potřebné a podáme o Pečovatelské službě požadované informace. Zavolejete na 775 070 481 nebo 491 470 476, příp. napište e-mail na terenni.socialni@msss.cz nebo využijte ke komunikaci s námi o Pečovatelské službě tento kontaktní formulář.

Položky označené * jsou povinné.

 
Cookies

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Nahoru