Podávání stížností

Vnitřní pravidla pro podávání stížností

  • podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytovaných služeb se řídí 
    „Vnitřními pravidly pro podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytování služeb v Městském středisku sociálních služeb OÁZA“
  • na podání připomínky nebo stížnosti má právo každý uživatel služby ,jeho rodinní příslušníci, přátelé, zaměstnanec, jiná osoba určená uživatelem sociální služby služby
  • pravidla dostává klient při nástupu do zařízení, je s nimi podrobně seznámen
  • pravidla jsou volně přístupná na nástěnné tabuli v zařízení, v šanonu standardů kvality v knihovně DS a na internetových stránkách MSSS
 

Získejte více informací o Domově pro seniory

Zaujaly vás služby našeho Domova pro seniory? Bez obav nás kontaktujte. Ochotně vám vysvětlíme vše potřebné a podáme o Domově pro seniory požadované informace. Zavolejete na 775 70 477 nebo 491 470 476, příp. napište e-mail na pobytova.socialni@msss.cz nebo využijte ke komunikaci s námi o Domově pro seniory tento kontaktní formulář.

Položky označené * jsou povinné.

 
Cookies

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Nahoru