Podávání stížností

Podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytovaných služeb se řídí Vnitřními  pravidly pro podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytování služeb v Městském středisku sociálních služeb OÁZA
Na podání připomínky nebo stížnosti má právo každý uživatel služby, jeho rodinní příslušníci, přátelé, zaměstnanec, jiná osoba určená uživatelem soc. služby.

 

Získejte více informací o Centru denních služeb "Domovinka"

Zaujalo vás naše Centrum denních služeb? Bez obav nás kontaktujte. Ochotně vám vysvětlíme vše potřebné a podáme o Centru denních služeb požadované informace. Zavolejete na 775 070 481 nebo 491 470 476, příp. napište e-mail na terenni.socialni@msss.cz nebo využijte ke komunikaci s námi o Centru denních služeb tento kontaktní formulář.

Položky označené * jsou povinné.

 
Cookies

Tento web používá soubory cookies k poskytování interaktivních služeb, jako je přihlašování, k personalizaci obsahu či reklam a k analýze návštěvnosti stránek. Mějte povoleny cookies, abyste i vy mohli využívat všechny možnosti těchto stránek. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte.

Nahoru