Časová dostupnost Domovinky
Služba je k dispozici
- v pracovní dny, a to pondělí – pátek od 7:00 do 15:30
- klient může využívat službu v celém nabízeném rozsahu nebo si může dohodnout zajištění služby pouze v určitých konkrétních dnech týdne či měsíce. Nastavení služby vychází z přání a potřeby klienta a z volné denní kapacity Domovinky
Péči o klienty zajišťuje
- aktivizační pracovnice – pracovnice v sociálních službách (k dispozici dle časové dostupnosti služby viz. výše)
- sociální pracovnice - Po 7:00 – 17:00, Út - Pá 7:00 – 15:30
- Klienti i jejich rodinní příslušníci je mohou během jejich pracovní doby navštívit kdykoliv.
- V případě nepřítomnosti sociální pracovnice ji zastoupí sociální pracovnice pobytových služeb.
- Klient má právo využívat poskytovanou službu v pracovních dnech (pondělí – pátek), případně si dohodnout s poskytovatelem zajištění služby pouze v určitých konkrétních dnech týdne či měsíce. Rozšíření služby pak vychází z volné denní kapacity služby.
- Nemůže-li klient službu využít podle předem nasmlouvaného rozsahu, ohlásí telefonicky svou nepřítomnost sociální pracovnici nebo aktivizační pracovnici Domovinky v pracovní dny (pondělí až pátek) nejdéle však 1 pracovní den předem do 8 hod. (pro nepřítomnost v pondělí do pátku 8 hod). Neučiní-li tak, bude mu neodebraná strava za neomluvený den účtována.
Získejte více informací o Centru denních služeb "Domovinka"
Zaujalo vás naše Centrum denních služeb? Bez obav nás kontaktujte. Ochotně vám vysvětlíme vše potřebné a podáme o Centru denních služeb požadované informace. Zavolejete na 775 070 481 nebo 491 470 476, příp. napište e-mail na ambulantni.socialni@msss.cz nebo využijte ke komunikaci s námi o Centru denních služeb tento kontaktní formulář.